טורי וידאו

22.6.2016: לאחר מופע סיום של מחזור ס"ה במרכז הקונגרסים

חזרתי כעת ממופע הסיום של מחזור ס"ה בקונגרסים, ואני מעוניין לסכם את 3 השנים האחרונות, שהיו השנים המשמעותיות בחיי. הגעתי בכיתה י' לתיכון, ולאחר שנקלטתי היטב, התחלתי לפעול מבחינה חברתית: הצטרפתי למועצת התלמידים וכן התחלתי את הפקת המופע "שאלות" להסברת האוטיזם. הייתה זו שנה משמעותית של קליטה בבית ספר חדש, עם משברים שחיזקו אותי פיזית ומנטלית.

לאחר מכן, בהגיעי לכיתה יא', התחלתי להשתלב בשילוב מלא לבגרות בשכבה הרגילה, וכן הקמתי את להקת המופע "שאלות" שמסבירה את האוטיזם עם שירים מקוריים של חברי הלהקה על הספקטרום האוטיסטי וקטעי קישור עם סיפורי החיים. הייתה זו שנה ובה למדתי על התנהלות בתוך קבוצה ושיתוף האחר בתכנים אותם אני מבקש להעביר ולהציג.

בכיתה יב', קרו משברים רבים, שחיזקו אותי מבחינה חברתית וגרמו לי להבין מיהם האנשים שעומדים מולי, מיהם האנשים שמוגדרים בעיני כחברים קרובים ומיהם האנשים שמוגדרים בעיני כחברי אמת, אנשים הקרובים לליבי עמם אני משתף את אשר על ליבי. כמו כן, למדתי להסתדר ולחיות את חיי בתוך מצבים לא מוכרים ומסובכים. כל אלו, הכינו אותי לחיים האמיתיים והיום אני יוצא ממערכת החינוך כשאני מאושר ושמח שעברתי את הדרך שעברתי.

מכובדיי כולם, מחזור ס"ה, הוריי, מוריי, אחיי וחבריי, אני מבקש להודות לכם על שהייתם עמי במהלך השנה, שמחתם, בכיתם, כעסתם, השתתפתם ברגעי האושר והשמחה, ובקיצור: שהייתם מי שאתם. בזכותכם למדתי על החיים והתבגרתי רבות.

פניי להתנדבות בתוכנית "רואים רחוק", אשר מכשירה בוגרים אוטיסטים להתנדב בצה"ל ביחידות בהן חסר כוח אדם ובהן היכולות הגבוהות של האוטיסטים באות לידי ביטוי.

תודה רבה על 3 שנים מדהימות!

המופע בשידור חוזר: http://livestream.com/accounts/152222/events/5649843


מחזור ס"ה במופע הסיום במרכז הקונגרסים
צילום: ד"ר אריה קיזל, אבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה