טורי וידאו

10.7.2016: אני מופיע ומקבל הצטיינות מחוזית בכנס המורים לערבית בישראל

אני נואם בטקס ההצטיינות המחוזית בערבית
צילום: ד"ר אריה קיזל, אבי
התמונות שאתם רואים ברגעים אלו צולמו בכנס השנתי למורי הערבית בישראל, שנערך לזכרו של יצחק נבון ז"ל, נשיאה החמישי של מדינת ישראל שהשפה הערבית הייתה חלק בלתי נפרד מחייו, והשאיפה לדו קיום ומצויינות בשפה הערבית היו נר לרגליו. לאחר דבריו של ארז נבון, בנו של יצחק נבון ז"ל, הצגתי בערבית ובעברית את עצמי ואת השיר ששרתי, "ביתי הגדול" עם בית נוסף מהסיפור של מייסון אסדי. קיבלתי תעודת הצטיינות מחוזית בערבית, מטעם מחוז חיפה, שהיא נדבך נוסף של הצלחתי. מבקש להודות לשרית מלצר, מורתי לערבית, שקידמה אותי בכל שלוש השנים בתיכון ועזרה לי בשילוב במגמת הערבית. כמו כן, אני מבקש להודות לתלמידי המגמה שקיבלו אותי בזרועות פתוחות והיו שם לעזרה בשנתיים האחרונות.










הופעה זו היא ההופעה הראשונה של סיבוב ההופעות וההרצאות הראשון שלי, ואני ממשיך הלאה להופעות הבאות. מי ייתן וה' יברך את כל עם ישראל באושר ובשמחה שתהיה חלק מחיינו במדינת ישראל.



אני ושרית מלצר, מורתי לערבית
צילום: ד"ר אריה קיזל, אבי
תעודת ההצטיינות המחוזית בערבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה