טורי וידאו

27.8.2016: מסיבת הפתעה שחבריי ארגנו לקראת יום הולדתי ה-18

לחבריי הנכבדים, הקרובים והטובים,

חזרתי זה עתה ממסיבה שאתם, במלוא המרץ והאנרגיה, ארגנתם בשיתוף עם הוריי. חזרתי ממסיבה שחשבתי שבחיים לא אזכה לחוות. חזרתי ממסיבה מלבבת עם אלכוהול (כן, אלכוהול) שלמרות הכל השאירה אותי שפוי ולא גרמה לי להשתכר. חזרתי ממסיבת הפתעה לגיל 18, שנתנה לי כניסה טובה לחיים הבוגרים. במסיבה שרנו, צחקנו, חגגנו ואפילו שמענו קטע שהוקלט עבורי, המתאר את כל קורות חיי בהקלטות לאלבום "לאסוף". הדגשתם את היותי אדם בעל חזון, וחיזקתם אותי להמשך הדרך.

את כל ההתכתבות לפני המסיבה ארגנתם בקבוצת ווטסאפ, שכללה את כל הארגון, לפרטי פרטים. הייתם קשובים לדברי הברכה והתודה שכתבתי ברשתות החברתיות, והייתם אנשים טובים באמצע הדרך. חברים טובים אשר יודעים להעריך חזון, דרך חיים של בן אדם, ויודעים להעריך את הטוב שבו. נהניתי כ"כ מהנעשה ואני רוצה לומר למארגנים שביניכם, וגם לכם, תודה רבה! תודה רבה על הכל! תודה רבה על המסיבה המדהימה הזו! תודה רבה על היותכם אנשים טובים שמעריכים אנשים המחוללים שינויים ובפרט שמעריכים אנשים אחרים. תודה על הטוב שבכם, ותודה על החיבוקים החמים. רוב תודות לאסף קסלסי, שארגן את המסיבה אצלו בבית החם, ודאג למוסיקה ביחד עם הנגנים האחרים. רוב תודות לאופיר לבבי, ידידתי היקרה, שהגיעה ופרגנה לכבודי ולכבוד יום הולדתי. רוב תודות לכולכם על הנעשה ואני יכול לומר שזכיתי בכם. זכיתי באנשים יקרים שהעולם צריך להוקיר להם תודה ולהעריך אותם.

תודה על מי שאתם, אוהב אתכם כ"כ. תודה על מסיבה מדהימה!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה