טורי וידאו

המוסיקה של אבריל לאבין

אבריל לאבין היא זמרת ושחקנית קנדית, שעוסקת במוסיקת פופ והוציאה עד כה 5 אלבומים. אלבומה האחרון, Avril Lavigne, יצא בשנת 2013 והיא ממשיכה בתחום המוסיקה והמשחק. אבריל לאבין משלבת במוסיקה שלה כלים רבים, לרבות גיטרות, המעידים על סגנון ייחודי האופייני רק לה. אבריל לאבין הוציאה שירים רבים: כמו השיר Girlfriend, השיר When You're Gone, והשיר What The Hell, שהוא הסינגל הראשון של אלבומה הרביעי Goodbye Lullaby.

במאמר זה, אבקש להתמקד בשלושת שיריה הטובים ביותר של אבריל לאבין, ולהציג בפניכם מדגם מייצג של דעת הציבור על שירים אלו. המדגם הינו מדגם זעיר ביותר וכמו כל מדגם מייצג, גם כאן הדעות חלוקות. לפני שאציג את תוצאות המדגם, אציג את דירוג השירים הטובים ביותר של אבריל לאבין:
1. Innocence
2. Let Me Go
3. Smile

ולהלן תוצאות המדגם:
השירים שהמשתתפים אהבו במיוחד היו Let Me Go ו-Innocence, שקיבלו כל אחד ציון 10 מ-36.4% מהמשתתפים. השיר Innocence קיבל מ-36.4% מהמשתתפים את הציונים 7 ו-8, ציונים גבוהים המעידים על שביעות רצון טובה מהשיר. הדעות על השיר Let Me Go היו חלוקות: השיר קיבל מ-18.2% מהמשתתפים את הציון 7. עם זאת, 18.2% אחרים נתנו את הציון 4. ובנוגע לשיר Smile? השיר Smile קיבל מ-54.6% מהמשתתפים במדגם את הציונים 5, 6 ו-7, ציונים המעידים על כך שהשיר היה טוב, אך עדיין בינוני מעט.

ולסיום המאמר, אני מעוניין לומר תודה לכל המשתתפים במדגם שנערך לצורך כתיבת המאמר. בנוסף, אני מעוניין, בנימה אישית, להזמינכם לאירוע שמארגנת ידידתי, אופיר לבבי. זהו אירוע בו היא מציגה את כישרונה בהכנת תכשיטים. האירוע יתקיים ב-17.8.2016, בשעות 16:00-20:00 ברח' אהוד 30, כניסה ימנית, קומה 2, חיפה. אני אהיה שם ואתם מוזמנים להגיע, לפרגן ולקנות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה