טורי וידאו

25.12.2016: לאחר הופעה בליאו באק מול נוער ערבי מטמרה

היום הופעתי מול נוער ערבי מהיישוב טמרה, שביקר בבית הספר "ליאו באק" וראה את פעילותו השוטפת. במהלך היום הנוער השתתף בסדנאות אומנותיות שהכין צוות בית הספר בנושא מפגשים בין יהודים וערבים, וכן דו קיום. הופעתי עם השיר "ביתי הגדול", ועם השיר "שווים", של רן דנקר ועילי בוטנר. מבקש להודות למאור שניר וניסן פולק, מארגני היום על ששילבו אותי בסדנה בה הייתי ובכנס בו הופעתי. מבקש להודות לראש עיריית טמרה, על השי הצנוע ועל דברי השלום שנשא. מבקש להודות להנהלת ליאו באק על דבריהם, מבקש להודות לכיתות יג' ויד' שהגיעו ופינו מזמנם על מנת לצפות בי, ואחרונה חביבה, מבקש להודות לשרית מלצר, מורתי לערבית על שקידמה אותי להשתתפות ביום זה.



אני מופיע בליאו באק מול נוער ערבי מטמרה
צילום: אופיר לבבי


אני מופיע בליאו באק מול נוער ערבי מטמרה
צילום: אופיר לבבי






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה