טורי וידאו

לאחר הרצאה מול שכב"ג שבט רמון, הנהגת דרור, נתניה

אני לפני ההרצאה מול שכב"ג שבט רמון, הנהגת דרור, נתניה
היום התקיימה הרצאה מול שכב"ג שבט רמון, ששייך להנהגת דרור בנתניה. ההרצאה התקיימה באולם שבשבט והייתי שמח שהקהל שהגיע לשמוע אותי היה קהל בעל עניין בהרצאה ורצון לשנות את החברה בה אנו חיים. דיברתי לאורך 45 דקות, שרתי 4 שירים: "ביתי הגדול", "דרך חדשה", "חיים אחרת" ו"לאסוף". לאחר מכן, עניתי על שאלות הקהל שהגיע ושמחתי לדעת שהקהל הבין לאחר ההרצאה כי הספקטרום האוטיסטי הוא ספקטרום רחב, אשר כל אדם נמצא במקום אחר עליו. מבקש להודות לפלג רנד, חברי לשכבה בבי"ס ליאו באק אשר עושה שנת שירות בצופים והזמין אותי להרצאה. מודה לליאור שפט, על שעזרה לי להגיע לשבט ועל העזרה בארגונים לקראת ההרצאה. מודה לקהל שהגיע, ופניי להרצאה מחר בתיכון קריית חיים.




טופס המשוב: https://goo.gl/forms/FIjGXybVWvjuwDC43






אני בהרצאה מול שכב"ג שבט רמון, הנהגת דרור, נתניה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה