טורי וידאו

22.2.2017: לאחר הרצאה שלי מול שכבות ז'-ח' בבית הספר היסודי "הראל", לוד

היום העברתי הרצאה מול שכבות ז'-ח' של בית הספר היסודי "הראל", בעקבות הראיון אצל פאולה וליאון בערוץ 2 וההופעה בערב ההתרמה לאלו"ט. תלמידי השכבות ותלמידי הכיתות התקשורתיות בבית הספר אשר באו להרצאה הראו עניין רב בדברים אותם הצגתי, והרגשתי שהם היו חלק מהשינוי שאותו אני מנסה להוביל. דיברתי על תסמונת אספרגר מנקודת מבטי, ושרתי את השירים "דרך חדשה" ו"לאסוף" בהתלהבות רבה מצד הקהל. לאחר מכן עניתי לשאלות הקהל, ועניתי לשאלות התלמידים של הכיתות התקשורתיות בשיעור מיוחד שנערך עמי ועם המורים. מבקש להודות לתלמידים המקסימים של בית הספר על ההזמנה ועל ההירתמות לשינוי הגדול בחברה שלנו. מבקש להודות לענבל שמש, מורת החינוך המיוחד שהזמינה אותי ועזרה לי בארגון היום המיוחד. נהניתי מאד ופניי להרצאות הבאות.

טופס המשוב: https://goo.gl/forms/hsjaJ120vgtn5qmI2


אני בהרצאה מול שכבות ז'-ח' של בית הספר היסודי "הראל", לוד

אני בהרצאה מול שכבות ז'-ח' של בית הספר היסודי "הראל", לוד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה