טורי וידאו

27.4.2017: לאחר הרצאה מול המכינה הקדם צבאית של כפר הנוער אלוני יצחק

חברי המכינה ואני לאחר ההרצאה

אתמול הרציתי מול המכינה הקדם צבאית של כפר הנוער אלוני יצחק בעקבות הכתבה של איילת שני במוסף "הארץ", ונתקלתי באנשים טובים שמעוניינים לדעת עוד על האוכלוסיות השונות בחברה הישראלית, במסגרת הכנתם לשירות צבאי משמעותי. דיברתי על תסמונת אספרגר מנקודת מבטי, בדגש על חוזקותיי, חולשותיי והדרך בה אני מתמודד עם חולשותיי בחיי היומיום שלי. דיברתי על העשייה שלי ושרתי את השירים "דרך חדשה" ו"לאסוף". הקהל אהב את השירים והצטרף לשירתי. לאחר מכן עניתי על שאלות הקהל המרתקות. נהניתי מאד ופניי להופעות ולהרצאות הבאות.

טופס המשוב: https://goo.gl/forms/YV8FHGJ6PITFGe8t2


אני בהרצאה מול המכינה הקדם צבאית של כפר הנוער אלוני יצחק



אני בהרצאה מול המכינה הקדם צבאית של כפר הנוער אלוני יצחק




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה