טורי וידאו

11.7.2016: הופעה והנחייה שלי באסיפה הכללית של אקי"ם ישראל

אני לפני האסיפה הכללית של אקי"ם ישראל
צילום: מייסון אסדי
היום הנחיתי את האסיפה הכללית של אקי"ם ישראל בעברית ובערבית, ושרתי את השיר "ביתי הגדול" בגרסתו הרגילה. לצידי הנחו עמיקם רז, סגן יו"ר אקי"ם ישראל וליטל גרבולסקי, אישה צעירה עם תסמונת דאון. הצגתי את עצמי ולאחר מכן הוצגה הפעילות של אקי"ם בשנים 2015 ו-2016. בנוסף, חולקו אותות הצטיינות לשתי מתנדבות בעמותה. בהנחייתי, הודיתי לשי סטולר שתרם את מתנות בר המצווה שלו לאקי"ם, ובאופן מקרי בשבת בר המצווה שלו, שבת פרשת תרומה.
אני מודה למייסון אסדי, על שהזמינה אותי לשיר ולהנחות את האסיפה הכללית של אקי"ם ישראל, וכן ליעל בנימין, שארגנה את האסיפה הכללית וליוותה אותי ואת ליטל בהנחייתנו.

הופעה זו היא השנייה בסיבוב ההופעות וההרצאות הראשון שלי, שמסתיים מחר בהרצאה בחטיבת הביניים אורט גרינברג, קריית טבעון. תודה על כל התמיכה בשידור החי בפייסבוק, בקרוב יבואו שידורים נוספים.
אני ועמיקם רז, סגן יו"ר אקי"ם ישראל לפני האסיפה הכללית
צילום: מייסון אסדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה